Stwórz swój własny quiz
TRIVIAL PURSUIT zawiera aż 600 pytań podzielonych na 6 kategorii. Rozróżnienie pozwoli na dobrą ekspozycję poszczególnych aspektów działalności firmy lub organizacji. Jeśli szukasz prezentu dla pracowników lub partnerów biznesowych, wybierz kategorie, które podkreślą filary działalności. Pytania mogą dotyczyć rozwoju organizacji, pracowników, historii, działań CSR, wiedzy branżowej lub produktowej. TRIVIAL PURSUIT stanie się wówczas wspaniałym narzędziem szkoleniowym dla nowych pracowników! Jeśli myślisz natomiast o wprowadzeniu personalizowanego quizu do sprzedaży, wybierz na kategorie ogólniejsze zagadnienia związane z branżą lub licencją. Przy tworzeniu pytań oraz ich weryfikacji wesprze Cię nasz dział kreatywny. Możesz również zdecydować się na skorzystanie z gotowej puli, uzupełnionej o dedykowane pytania.
Pamiętaj o identyfikacji wizualnej
TRIVIAL PURSUIT w mniejszej wersji dostosowanej do szybkiej rozgrywki zamknięty jest w charakterystycznym trójkątnym opakowaniu. W środku znajdziesz kostkę z 6 kolorami, karty oraz znacznik gry. Niektóre elementy TRIVIAL PURSUIT podlegają personalizacji! Możesz wybrać kolor przewodni oraz szatę graficzną kart. Zadbamy, aby finalny produkt wpisywał się w identyfikację wizualną Twojej marki. Jeśli szukasz jeszcze większych możliwości personalizacji, sprawdź TOP TRUMPS Quiz.
Rozegraj pierwszy pojedynek
Przed rozpoczęciem gry, gracze tasują karty i układają w etui tak, aby odpowiedzi były niewidoczne. Wyznaczona osoba losuje kartę z pytaniami i rzuca kostką. Kolor, który wypadnie, wskazuje na kategorię pytania. Gracz odpowiada tylko na pytanie z wylosowanej kategorii. Jeśli odpowiedź jest prawidłowa, rozpoczynający rzuca kostką jeszcze raz. Jeśli i tym razem odpowie poprawnie, zyskuje kartę. W ten sposób może kontynuować, aż do pierwszej błędnej odpowiedzi. Kolejka wówczas przechodzi do kolejnej osoby. Wygrywa gracz, który jako pierwszy zdobędzie 6 kart, czyli odpowie poprawnie na 12 pytań. Skontaktuj się z działem sprzedaży, aby dowiedzieć się więcej.