MONOPOLY to gra ekonomiczna, której plansza przedstawia hipotetyczne miasto z ulicami, popularnymi obiektami kulturowymi, społecznymi i urzędowymi, polami startu oraz parkingu czy… podatkami. Na podstawie klasycznej planszy MONOPOLY wydajemy różnorodne warianty miejskie i regionalne. Tworzymy przy tym unikatowe doświadczenie wylicytowania lokalnej inwestycji, wybudowania hotelu w ulubionej dzielnicy lub przejęcia pobliskiego dworca. To właśnie z myślą o niezwykłych przeżyciach mieszkańców tworzone są edycje miejskie MONOPOLY!
Przenieś swoje miasto do świata MONOPOLY
Projekt miejski MONOPOLY obejmuje wyprodukowanie i wprowadzenie do sprzedaży gier MONOPOLY z motywem wybranego miasta, gminy, powiatu lub innego regionu. Personalizacji podlega szata graficzna, pola na planszy, karty „Szansy” oraz „Kasy Społecznej”, a także inne komponenty gry, takie jak banknoty oraz pionki. Podczas każdej edycji z wielką starannością dobieramy partnerów, którzy są wartościową częścią lokalnej społeczności. W projekcie najczęściej biorą udział lokalne władze, instytucje i organizacje miejskie, a także lokalni przedsiębiorcy.
Zorganizuj premierę gry
Plansza MONOPOLY pozostaje niespodzianką, aż do dnia premiery. O przebiegu kampanii promocyjnej decydują partnerzy zaangażowani w projekt. Stałymi elementami są jednak uroczyste odsłonięcie planszy, przemowy partnerów i lokalnych działaczy oraz wybrane atrakcje dla mieszkańców. Na każdej premierze zjawia się maskotka – Pan MONOPOLY, który inicjuje z mieszkańcami pierwszą rozgrywkę na gigantycznej planszy. Zarówno miejską imprezę, jak i kampanię reklamową wspierają partnerzy medialni. W dniu oficjalnej premiery gra pojawia się na półkach największych sieci sprzedażowych oraz w sklepach internetowych. Finalnie personalizowane MONOPOLY trafi do domów Twoich sąsiadów, współpracowników i klientów, gdzie przez długie lata będzie przypominało o partnerach zaangażowanych w projekt.
Stwórz lokalną kampanię wizerunkową
Edycja miejska MONOPOLY to unikatowy sposób na lokalną promocję. Oczekiwanie na ujawnienie planszy budzi emocje mieszkańców i lokalnych mediów. To doskonały moment na wdrożenie lokalnej kampanii promocyjnej lub wizerunkowej. Udział w projekcie MONOPOLY wzmocni wizerunek lidera lokalnego rynku, a także stanie się narzędziem w działaniach employer brandingowych, HR-owych oraz PR-owych. Jako partner masz możliwość lokowania swojej marki na dedykowanym polu, karcie „Szansy” lub „Kasy Społecznej”, a także umieszczenia logotypu na pudełku. Twoja marka nie tylko zapisze się w historii miasta lub regionu, ale stanie się realną częścią wartościowego produktu. Dedykowane pole lub karta to nieodłączna część rozgrywki, która zostanie z mieszkańcami na długie lata.