MONOPOLY dla biznesu

MONOPOLY jest jedną z najpopularniejszych gier planszowych. Miliony sprzedanych egzemplarzy przekładają się na długie godziny spędzone nad charakterystyczną planszą. Za datę powstania MONOPOLY uznaje się rok 1904, w którym to Elizabeth Magie opracowała koncepcję gry ekonomicznej. Gra zyskała na popularności w latach 30. XX wieku, kiedy rozpoczęła się jej szersza dystrybucja. Od tamtej pory MONOPOLY wciąż zyskuje na popularności, a różne warianty gry są dystrybuowane w największych sieciach sprzedaży na całym świecie.

MONOPOLY dla firm i instytucji

Spośród różnorodnych form promocji i niezliczonej ilości produktów personalizowanych, duże i średnie przedsiębiorstwa coraz częściej decydują się na stworzenie własnej edycji MONOPOLY. Gra jest w pełni personalizowana, dzięki czemu nie jest zwykłym gadżetem reklamowym z logotypem. Personalizowane MONOPOLY jest pełnowartościową grą planszową, która posłuży na długie lata. Wysoką jakość wykonania i dbałość o szczegóły gwarantuje zespół specjalistów, który na równi stawia produkty dla klienta biznesowego i indywidualnego. Podczas tworzenia projektu MONOPOLY na zlecenie, personalizowana jest nie tylko szata graficzna, ale i elementy samej gry. Pola na planszy, pionki, karty „Szansy” i „Kasy Społecznej” będą odwzorowywały kulturę i wartości organizacji, jednocześnie zachowując oryginalną mechanikę gry.

 

Personalizacja gry MONOPOLY

Celem gry MONOPOLY jest przejęcie większości pól na planszy, powodując bankructwo pozostałych graczy. Pola w klasycznej odsłonie gry reprezentują ulice lub obiekty miejskie. W edycjach licencyjnych oraz personalizowanych większość pól jest dobierana indywidualnie. Zmianie nie ulegają pola specjalne, które są niezbędne do zachowania mechaniki gry. Pozostałe pola mogą reprezentować ważne dla organizacji miejsca, osoby, wydarzenia, wartości lub produkty. Pola oraz dopasowane do nich karty “Tytułów Własności” są nieodłączną częścią rozgrywki, dzięki czemu wiedza o marce przekazana jest w sposób przystępny i nieszablonowy. Promowane wartości organizacji możesz również zawrzeć na kartach Szansy i Kasy Społecznej. Dodatkowym gadżetem reklamowym mogą stać się stworzone specjalnie na potrzebę projektu indywidualne komponenty gry, takie jak: kolekcjonerskie metalowe pionki, banknoty MONOPOLY oraz tokeny zastępujące domki i hotele. Aby w pełni oddać indywidualny charakter marki, szata graficzna każdej edycji personalizowanej MONOPOLY jest dopasowana do identyfikacji wizualnej klienta. 

Marka sygnowana wizerunkiem Pana MONOPOLY

Spersonalizowaną grę planszową możesz dystrybuować klientom indywidualnym lub przeznaczyć na wyjątkowy prezent dla pracowników i partnerów biznesowych. Unikatowy produkt będzie doskonałym uzupełnieniem kampanii wizerunkowych, promocyjnych, employer brandingowych oraz PR-owych. Indywidualny projekt gry planszowej uhonoruje ważne dla firmy wydarzenia i stanie się wyjątkową pamiątką na okrągłą rocznicę powstania firmy, jej rozwoju lub rebrandingu. Marka MONOPOLY ukazuje ciepłą stronę przedsiębiorstwa, pasję do tworzonych produktów lub usług, obrazuje rozwój oraz tworzy wizerunek pracodawcy, który ceni sobie wartości rodzinne. Tworząc własną edycję MONOPOLY, sytuujesz markę wśród światowych gigantów, takich jak: Electrolux, Citroen, FC Barcelona oraz najważniejszych ośrodków kultury: Sydney Opera House, Louvre, czy Narodowy Instytut Fryderyka Chopina. Zobacz przykłady realizacji projektów biznesowych lub skontaktuj się z naszym działem sprzedaży.

 

Stwórz własną
edycję gry!

Skontaktuj się z naszymi
ekspertami
, którzy pomogą Ci
dobrać produkt i wycenią zlecenie
personalizacji.

Skontaktuj się z nami